2007年2月27日星期二

寂寞、毒品

有贈券兩張,與兩老去了看《門徒》。戲不錯是意料中事,難得是有幾幕劉華竟然放得低——不再堅持有型靚仔,特別係在電器舖中大聲喝道:係佢地自己衰關我乜事?係佢地自己衰關我乜事?

無錯無錯,那一刻我覺得那個不是劉華,o的阿叔阿伯就係咁講野的,到了五六十歲,人通常變得好固執,突然遇上有人有事竟然違背朕意?當然容易燥狂了。我老豆就係咁款。

---
電影中吳彥祖問:究竟寂寞恐怖定係毒品恐怖呢?

問了兩次,開首一次,謝幕前一次。導演當然有答案,並在電影最後一幕交待了。

了解寂寞為何物的,大概不用嘗試過毒品,心裡都有了答案。別說毒品,人之所以做很多好蠢好蠢、好壞好壞的事,其實我想都可以用寂寞來解釋。賭錢、嫖妓、控制狂Control Freak、獨裁者……換個問題:孤獨終老恐怖,還是死亡恐怖?唔使問都知。

有幾幕、有幾句對白,其實爾東昇都行到邊緣去了,再多少少就肉麻,嘿,又好彩未出界跌落山!
---
睇完戲,我寧願問其他麻甩仔:你覺得張靜初靚,定係何美鈿粉紅三點式正?

3 則留言:

Blogger70th Floor 說...

張靜初塊面好似有 d 凹凸喎

Blogger70th Floor 說...


我鐘意導演 d 黑色幽默

tabo 說...

張靜初塊面有凹凸? 唔覺喎
不過我視線留o係佢條腿多o的.....

導演有黑色幽默?
死, 又唔覺:p
套戲咁鬼死heavy.....

咦, 我個低流量blog竟然有人留言?
我又唔覺
點set有留言會send email畀我架??