2007年2月5日星期一

返去訓覺

無啦啦訓到5點幾訓唔番,奇怪。跟據科學常識講話:臨天光應該係rapid eye movement出現最恆常o既時間,亦係發夢o既時候囉,應該最好訓。平日我一年平均失眠一日,唔知呢一日計唔計入07年數。

可能唔慣放假無乜野做,淨係匿o係屋企睇下書、碟。買左套《大國堀起》都未開始,始終睇紀錄片唔係prison break,無咁大癮。要做番o的運動喇。今年要練番好個身體,再醫番個靈魂。

寫完一段古仔希望訓得番。
---------------------------------------------------------------------------------------
又來個警察故事。姨丈話,凶殺案最易查,綁架案最難查。後者當然係指「支參」未放之時。

而我估計,若果你認識警察高層,相信查案會再易o的。尤其聽埋呢個古仔。又不過,我屋企咁耐都無煩過姨丈喎。咁大個人我入過差館兩次,一次係阿媽被人呃:4-5年前,突然o係office收到個電話,對方等你先出聲:家母唔知點解認定呢個係我,就叫我個乳名,對方即刻有反應,好緊急咁話等錢用,畀個戶口號碼你即刻幫我入筆數。

係呀,警訊成日講o個隻。當年無咁流行呢種方法o既。不過又work喎。用我個名當然要我去落口供,去到差館,我好記得,牆上黑板寫住疑犯個名,我落完口供就問,阿sir,其實係咪已經有疑犯呢?阿sir話:有。因為你媽咪唔係第一個,但仲要有齊證據,問埋律政師先知控唔控告佢。結果返到屋企,三兄弟每人夾番一萬蚊畀老媽,細細聲笑左佢兩句——佢好肉痛嘛,而且係我幾個畀錢,咪笑細聲o的囉。呢件事就咁完左,無錯,一直並無拉到人,有戶口拿錢竟然都拉唔到人。

後來媽說,差人有打過畀佢,話證據不足喎。我幾個太忙,無講畀我知。但我估,若果我打去投訴下會有用的。差人都要壓力先會落力架。
-------------------------------------------------------------------------------------
講番個古仔。又係80年代早期。主角係尖沙嘴某某名醫,姨丈無開名,只係話佢幾代都行醫,出名又有家底咁。

名醫o係東英大廈(已拆)放工,一落樓佢覺得有人跟佢,然後o係樓梯轉角位,一輪急步聲之下,佢突然覺得有人走埋來。一轉身,真係有人想撲埋來!佢紮好個馬諗住同佢死過,對方卻突然改變主意,見事敗,轉身而去。

佢覺得好似唔似係打劫。

咁點算呢?佢未遇過呢種事。結果去左警署報案,報案中心女警話:喂,係打劫你又無損失,咁唔係打劫係乜呢,無事咁點落簿呀?好無癮,惟有返屋企。

第二日,佢要去浸會醫院。去完一落樓,又覺得有人監視佢。佢好驚,即刻開車走,咁點算呢?結果又去左九龍城警署報案中心,點知個阿sir有同佢講同一番說話,仲話佢「醫生,你太多野做精神張o者,疑神疑鬼。返屋企訓下啦!」惟有返屋企。

但佢覺得唔係自己疑神疑鬼。佢記得朋友中,有人認識警察。就托朋友問意見,結果幾個電話下打左畀我姨丈。

姨丈一聽:喂,老友,有人想綁架你喎!嚇到個醫生死。「唔係下化,咁點算?」「你返去,繼續做野,得喇我會做野喇。」

醫生好驚。都惟有繼續開工,之後兩三日都沒事發生,那幫人好像消失了。

又過了幾天,這一日收工時他一開車出尖沙嘴,出面突然殺出一架van仔攔路,上面跳出4-5名大漢,一手拉佢上車。「嘩,救命,個差佬又話做野o既?」佢諗住死緊、正咒罵全港差人之際,唔知o係邊突然跳左成10個差人出來。姨丈話:明知有人想綁架,當然搵左人24小時保護佢啦。結果醫生當左佢係救命恩人,又話要畀錢佢多謝佢又話要請食飯,錢當然唔收得,但飯好似食左,兩人做了好朋友。而o個兩個落口供o既差人,一人收番一個warning要寫報告。「有經驗o既一聽都知係綁架啦,你叫人返去訓覺?!」佢話,做野最緊要有心,收到。

寫完,我就真係乜事都無。希望我都返去訓覺,兩粒鐘都好。

沒有留言: