2007年2月24日星期六

邪教與契弟

早幾日寫過少少風水睇相經驗。今周看新一期忽周,訪問麥兜玲(行內咁叫),問題當然集中在佢上電視出醜,羅庚南北不分,然後雜誌話係風水界恥辱。佢咁回應:

忽:被寫成「風水界恥辱」,怎樣面對?

麥:嘩,那是一個很強烈的控訴!我口快講錯,又懶不看playback,是我不對,但有沒有必要將件事寫到咁大?這一刀切得好痛,是超乎正常程序的重手。那個記者呃我出來影相張,事前又不讓我回應,這對我好不公平。那本周刊有人跟李丞責是老友嘛,這樣打擊我,居心好明顯,是想我無得在這行立足。他送給丞責這份「結婚禮物」,真的做得好好!


我只學過基本風水課程,不是要評論各人水準,不過覺得(也是我口頭襌):呢個根本係演員時代,財經界有演員,風水界何嘗沒有,政界呢?講真全港從政的要數真正在做事唔係在做騷的,真係屈指可數。又不過,佢話自己口快快,當然係藉口,南北就如天地,你做天文台的會不會天地不分,講錯呢?這個excuse,不如話自己當日食左忽得仲可信啦。

同行家講開,佢話:扯,係人都知佢無料到,之不過佢同傳媒關係好,逢call必覆。

其實這正是全霉的悲哀,o個o的所謂傳媒寵兒,說穿了,不過是因為趕住交稿,而你又好知道遊戲規則,知道要答乜,又逢call必覆,咪用你囉。就咁明知你無料/未夠料都捧左你上位,下次又搵你。因此術數界常有「有料唔出名,出名無料到」之說。財經界何嘗唔係?

甚至明知你係個契弟,都要用你。這亦是我心底覺得全霉仿如邪教的原因。我們在傳播著一o的乜野價值觀了?

行家朋友講了一個真實故事。

她身處的主流傳媒去年做了一個專題,比較各出名「玄學家」的運程書銷量、質素等等,當中到訪報攤等等做粗略點算,得出答案,竟然是某某李姓「玄學家」排行最尾。本來此等全霉遊戲,個個星期都有刊出,未知該「玄學家」是否沒有算到自己有此一「劫」,竟然怒髮衝冠,打電話到機構去。

「佢一開聲就話要告個記者,又話會記住個記者名,以後無論佢去到邊間機構做,就追到佢去邊,因為佢話自己識得好多傳媒高層,佢會直接去卜佢!」

下?真係咁講?去搞一個O岩O岩入行的記者妹?

「係呀,佢仲真係已經打左電話去畀總編輯,當然總編輯唔會同佢傾,就轉左個電話落來。結果我同佢講左好耐電話,惟有一路耍佢。」

「其實,佢最熟咪係X周個副總編輯。」此副老總是他的小學同學,眾所周知。後來此事也就不了了之了。

究竟我們每天在媒體裡看到的明星/演員們,是些甚麼人了?

沒有留言: