2007年2月6日星期二

港漫

年尾工作好鬼忙,不過有少少撻番著個Engine感覺。其實我為人懶惰、貪心,不甘於把時間都放在同一事物上,忙碌後,發覺時間都只係花在工作其實幾難受。我唔係達文西,我做的,不是永垂不朽的蒙羅麗沙。

朋友告之,替出版社寫書,原作者只係收得番書價10%。一知道這事,我這兩天馬上買了兩本阿德的漫畫,算係支持下本地創作,雖然佢收得O個十幾蚊……香港其實好多叻人,只係呢條路太難行了。
另外另外,因為鄭健和,又買番$14簿裝打鬥港漫,《殺道行者》好熱血,令我諗番起少少中學時追《中華英雄》的年輕歲月……呢個o靚仔,可能係傳統港漫講故事NO.1或NO.2了。喜歡日漫的去買佢本創業作《火龍》啦,信和上一層間漫畫店有售。


標童話集1
本書其實係舊年書展出的,$88不算便宜吧,但係要買囉。禽日o係巴士度睇,一路睇一路陰陰嘴笑,坐對面o個少女用怪異眼光望住我!咩o者,你唔係未睇過o者!(書展時我見過有少女拿住本書騎騎笑,我仲話睇乜呀,咁好笑咩?)
另外買復刻版《錦鏽藍田》,以前揭過,但未睇晒。聽講呢本dark好多。阿德是另一個講古奇才。

沒有留言: