2007年2月13日星期二

海報

「人生在世,最好玩係乜呢?」

呢個問題,某某期MM月刊梁老總寫過。佢個答案係:更係你自己個身體啦!

o岩,尤其呢幾年玩下拳,感覺更加深切。三十幾歲,hifi波子當然都好玩,但有乜精密無窮得過你個body又可以隨時隨地玩玩成世先?《一章椅子》作者趙廣超先生話:以前中國人,係全民皆醫的。又係,上兩代,都懂點醫理。遇事,總有點民間驗方叫你咁做咁做,唔會下下叫你食必X痛。趁仲扮到後生,研究下自己個皮囊點用好。

睇《人體使用手冊》有o的上癮,結果收工又去新華書城,多買一本,原來仲有八折,又剩番最後一本,順手搵下經絡圖,諗住掛o係牆上,等我今年好好學習幾條經絡位置,又記下心包經各穴位位置。

好記得以前睇戲見過,穴位經絡圖係好似武林秘笈咁,諗下,嘩,掛起房度都幾有新意o丫。頂,點知受得西醫/西方美術影響太多,張張都係現代西洋畫法,畫晒肌肉出來。肌肉都算,有o的連何B都畫得纖毫畢現。唉,我點貼O係房呢。左揀右揀,都揀左一幅無咁誇張的。$20大元三張,家下唔知貼唔貼出來好。最驚係嚇親上來幫我執屋個鐘點阿嬸嘛!


買O個張太肉酸唔貼出來。本來想搵呢類,結果梗係無啦。深圳會唔會有呢?






我房門貼左大大張Kate Moss著Agent Provocateur海報,或者應該換入房內。呢張o係AP網站搵到。我O個張,明明係呢個系列,點解人地張硬係靚O的o既?

沒有留言: