2007年2月15日星期四

大掃除



講番O的開心O野。

年廿八,要返工邊有得洗邋遢。呢,不過Bid到部靚野——Polaroid 180,全Manual Packfilm機,不用電,所以也不用像360等Auto機要改電,不過曝光/光圈就要靠經驗囉,即係靠估。根據朋友的經驗,部機/菲林的兼容度極大,點影衰極都有個限度。Packfilm機實在好玩,我等緊你坐飛機過來。

近年在地鐵站,見到在閘口等待的,大都是網上交易的陌生人。交貨、Check貨、畀錢,對我無用o者,點知又搵到新主人。

eBay實在係偉大發明,在我眼中,除左令大家尋得心頭愛促進貿易充滿商場Blah Blah Blah,成個Idea亦相當環保。買180的錢,其實就是在我客廳中清出來的「廢物」換取的,o個堆「垃圾」,人地熱切的送過來,其實擺o係廳中見到就眼冤。點知竟然有辦法,將堆「垃圾」放入去,等一等,一開出來竟然變成我的玩具!

沒有留言: