2007年2月3日星期六

我會寫好呢個blog!

點解可以度出一條咁seven o既slogan o既呢?
你之前唔係日日都咁諗架咩?

又點解咁seven都鐵定可以贏o既呢?
點解我地無得揀,又唔知幾時/呢世人有無得揀?

又點解你可以笑得咁牽強o既呢?
你講為香港人做o的乜,乜唔係需要誠意,點解一路講一路要提自己要笑?

阿孟子話:民為貴,社稷次之。
我地係你老細。
如果我聽日返去同我老細講,我會盡力做好份工,我估我老細會問我:乜你平日唔係咁諗咩?
我覺得老細有許多不足,但佢都識講:你地幫我諗下,有乜新idea,可以點樣搞好間公司。
於是我成日諗,廢話就同同事講,唔好同老細講。
跟手你同我(即係你老細)講:我要搞好保育、搞好孕婦產子……
呢o的o野你平時都要做o架啦。
即係我同老細講:o拿,我聽日起唔遲到,你續我五年約啦。
點知曾生你竟然同我示範一次:講廢話,仲有獎賞。

如果我有老婆,我返去同佢講:我要做個好老公,我諗佢會以為我o岩o岩出去滾完。
但我無。我個ex,大家一齊時我甚至有半年無同佢講「我愛你」。
我唔覺得呢句係廢話,不過我諗做好過講o卦。不過佢應該feel唔到,撇左。

---------------------------------------------------------
我寧願講:我要寫好呢個blog!
不過我唔知會寫幾耐。有癮咪寫囉。

我又想:
我會X好呢XX呢?填充題,但原來我填唔到。
「做好呢份工?」諗,然後做咪得囉。
「我想打好套拳?」同自己講好了。同師兄講,佢一掌彈我去十呎外,「會?幾時先會?」
我唔知點樣「買好o的o的股票」,我覺得已經盡做了。
我諗來諗去,都係想買多O的#5,如果平就買多O的#2628、#941。其他都唔想買。
蔡Tony話:
投資,其實係性格o既延申,你係乜人就會買乜。
佢又話:投資,要right for the right thing。
right for the wrong reason都係唔得o架。

呢兩句說話在我心中,縈繞不散。
係囉,買乜股票咪知你係乜性格囉。投資係學做人囉。
鍾意乜人你咪知自己乜性格囉,缺少乜囉。談戀愛咪就係學做人囉。
不過往往都有人嗌止蝕,人先知衰。
股票好彩無衰過。不過兩者我寧願揀衰股票喎。
----------------------------

我諗緊我應該做少o的乜,而唔係做好o的乜。
睇《血鑽》,震撼。女記者說:「係呀係呀,我地美國人,來採訪難民,影埋咁多咁多好慘o既相,返到美國報道畀大家睇,其實都係o係度消費緊非洲人的慘事。我地改變到o的乜咩?我地明知乜都改唔X到!」到肉,肥佬黎常明言,大眾需要的是情緒上的宣洩,當我地睇頭條新聞,今日消費完大眾朝拜iPhone,聽日又可以消費踩單車的被貨櫃撞死。「嘩,好慘呀!」講完,午餐繼續去食牛扒,然後放工去唱K買波鞋買衫Download新歌。
鑽石又係消費品,新聞係消費品,足球又係消費品。有o的人:愛情都係,而且係消耗品。

仲有乜唔係消費品?
而且可以伴我終老?
生活上,可以減少一些甚麼呢?
特別是當我看過曹仁超上兩星期寫:

中國人漸富起來,肉食增加,一頭一千二百磅牛每天食量三十五磅或一年一萬三千磅,足夠養活十個成年人。大家知唔知道生產八盎斯牛排,要耗水六千六百加侖?中國人增加肉食,加上種植面積減少,中國已開始入口糧食,2007年全球必須增產一億三千六百萬噸穀物,才能滿足中國人增加需求。2001年中國開始大量入口礦產及能源,礦產及能源價格便大升;擔心去年下半年起亦因此令全球榖物價上升,並由玉米擴散到其他五糧。

慳電膽(Florescent或LED發光管)用電量係普通燈膽5%至25%,耐用程度大十倍,但係卻唔流行,因為售價較昂貴。沃爾瑪百貨公司計劃改變消費者行為,希望今年售出一億個慳電膽(較去年大增50%),方法係大量入貨、廉價出售。如沃爾瑪百貨成功,美國人電費支出每年可節省三十億美元(或可少建幾間電廠,足以供應四十五萬家庭用電)。如人人用日本車,可令美國人汽油用量減少一半……。由此可見,所謂「石油危機」完全係由人類浪費製造出來,只要改用慳電膽、改日本車,石油立即供過於求。如全球大城市改用集體運輸工具(如地鐵、巴士),少汽車,油價不跌至三十美元一桶才怪!不過,石油大好友皮肯斯認為,今年平均油價應在七十美元,理由係唔相信人類可改變壞習慣,因浪費乃人類天性。雖然去年佢石油市場已損失六億美元,但佢自信今年可賺突。

  資本主義與共產主義之爭已超過一百年。信奉共產主義者認為財富係透過勞動產生,因此人人都應均分財富,有如雨水落在窮人同富人身上一樣,冇多少之分。但資本主義信徒認為,雖然雨水落下來是一樣,但點樣收集雨水卻不一樣,如何分配雨水更加不一樣……。

  高盛、美林、美亞、雷曼兄弟及大摩五大證券行員工,去年收入六百億美元(其中二百四十億美元係年底花紅);反之,八千萬越南人去年全年收入不足五百億美元,唔及美國五大證券行員工!信奉共產主義者認為,上述財富分配係唔公平,因此要搞革命;革命成功了,但全球財富進一步集中在資本家手中,奈何!原來世上連雨水都唔係平均分配(有D地方太多、有D地方乾旱)。


環保是甚麼呢?
有一年,在廁所抹手紙架上看到這一句:take what you need。
理性當然係咁,不過人性會恐懼,無緣無故的恐懼。無人管(得到)可以咪搶囉。
Yoda話:Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.
戀愛又係咁,打仗又係咁。
美國人其實好可憐,見到個公仔唔明點解,都可以做成恐慌。

於是宗教,好的宗教都講Peace of Mind吧。
也許今年除了正準備學背的金剛經,有空該重讀聖經。
諗諗。試試。雖然不能改變甚麼。
但我會少一點bad feeling吧。

沒有留言: