2007年2月23日星期五

陳綺貞新歌Preview




朋友傳來的陳綺貞新歌preview。以為佢鍾意,點知佢話:"條友仲夠膽死6草嘢賣首3分幾鐘既歌仔...... "

想當年,我聽到"後少女標本"時期的她的處女大碟,驚為天人,那種知性文字、那種青春的澀澀感覺,我甚至在音樂上聞到陣陣處女香氣……那專輯叫"讓我想一想",我認為這始終是她最傑出的大碟,雖然到今日依然沒有樂友同意我。他們寧願要日式/bossa nova得多的"還是會寂寞"。

隻歌叫pussy,當天的少女話:十年過去啦,我大個女喇!

我在msn上覆朋友:咁才女都要食飯架。雖然,single加隻acoustic版本合理好多!

**係呢,隻碟我好似買過兩次,又去左邊?

沒有留言: