2007年2月12日星期一

悶唔悶


遠睇呢個係邊個?

如果你答得中,我估你仲後生。

呢個就係我近日睇見何cc出演唱會dvd時的感覺:喂阿姐,你扮夠梅姐未?悶唔悶?(我成長於80年代,悶囉。)

大概我一家人比較刻薄。五六年前,何cc還在做《XX音樂放送》時,哥已經晚晚講:嘩呢個女仔話要出碟呀……無o黎性格,點掂?到而家我依然覺得,佢O個O的係扮Rock(香港除左黃貫中仲有邊個Rock到?),完全係Marketing產物。記得多年前阿庭鋒仲出廣東碟o個陣都係打呢個「孖劇」。

聽講人品呢,佢就唔錯o既。不過計我話呢,你唔係惡劣到好似淫蟲大哥咁,其實好少有人會品評你人品囉。

沒有留言: