2007年2月4日星期日

皇后碼頭

你記得皇后碼頭的甚麼?

其實皇后碼頭沒有特別給我帶來甚麼回憶。

我只記得皇后碼頭是電影中的重要場景:大佬講數呀(咁多人經過係度講數喎:p )、等人呀(我相信70年代那一代,會約人O係大會堂/皇后碼頭等的多)、跳海呀(80年代的電視好鍾意跳海,然後主角跟住跳落救佢,我估:係因為有樓梯易救O的所以揀呢處O卦)。但對我個人來說,我在這裡沒做過些甚麼。

反拆皇后,個人來說,除了「保育」,我估多少係因為反曾特首。粗略印象,原來唔喜歡他的人比我想像的多。

舊天星做過的當然比較多。最鍾意坐$1.7低層船去尖嘴,涼冷氣太多,吹海風特別爽,而且中環/尖嘴本來都有巴士站接駁。而如今尖嘴個巴士總站都話要搬咯……拆拆拆,拆拆拆。學《血鑽》講T.I.A. (THIS IS AFRICA),我地惟有講T.I.H.K.(THIS IS HONG KONG.)

上兩星期經過,用Polaroid Packfilm 360拍了這幾張。(沒有scanner,隨手翻拍失真太多了)


我的transformer
360 packfilm相機,最平十零蚊部,好狀態的幾十蚊(美金),carl zeiss疊影對焦,極好玩。有得變形又有得影相、等相、摵相、燒錢,一次唔只滿足我三個願望。



1 則留言:

傻四 說...

我又覺得反拆皇后,不止是反曾,而係反晒整個政府。

官商勾結愈趨臺面化,高官愈來愈遠離老百姓,社會過度傾斜向$$$$價值,民間文化逐漸被蠶食,人們開始發覺在社會中找不回自我......但政府此時卻忘記了,香港人是有靈魂的生物,不是一個儲蓄箱,不是有錢入袋便行的。