2007年2月23日星期五

神跡★錄影

對於我等財經學習者來說, 巴菲特價值投資討論區這個台灣財經blog實在是太老實,太學術性了,我不知道作者身份,過去我只是看一下intelligent investor,又回來看看這裡的東西。始終是台灣人講台灣股,有時覺得都幾鬼悶……

不過就好似台灣人咁,我鍾意。

特別係台灣女孩啦,鍾意到呢,無識過佢地你唔明架啦!
--------

今日返來呢個blog睇睇,又似乎睇通左o的。都唔知係唔係!

仲有特別收獲!股神錄影?未睇過,當年一發現youtube,就發現乜鬼youtube都有,乜野steve jobs keynote呀,joy division陳年錄影呀,嘩幾開心,但竟然!就係無股神演講!

後來發現都有,不過每段十分鐘。呢段呢,近一個鐘,係google video,喂,點解「谷古」做到個半鐘而youtube係十分鐘o架,谷古唔係買左youtube咩?!

o拿,我呢,以下兩段就未睇到o既,唔知點解幾條link都睇唔到,你咁o岩來探我,又知道點睇o既唔該話番畀我知!我話過要重新做人,要早訓,會擇日再試。

第一集專訪錄影節目如下:
Part OneCharlie Rose - Warren Buffett: The Man
第二集專訪錄影節目如下:
Part TwoCharlie Rose - Warren Buffett: The Business

另外搵到一段q&a session,都幾手震,有40分鐘我又未開始睇既。
Warren Buffett Q&A Session Video


而我打緊呢個blog時,就一路聽住股神去florida呢個講課。都成個半鐘!第一次聽佢講野原來都幾易聽,又幾風趣咁

Buffett talk at University of Florida.
-----------------------
同場仲發現有My Complete Notes to Margin Of Safety筆記,又跟條link去睇左兩段,哈幾鬼好睇又易睇喎。

又多樣功課要做,唔夠時間呀!

沒有留言: