2007年4月20日星期五

的士


瑞士的的士,甚麼牌子顏色都有。有時坐benz,有時坐honda。

CHF6.5起錶,即差不多HK$45。當然貴,歐洲尤甚北歐有乜唔貴架。普通一個熱狗都要CHF8.5,即係成60蚊。總之香港花港紙10蚊既,瑞郎就收番你10蚊左右。去過幾式次後我粗略為認為瑞士物價水平是香港的5倍或以上(averge係3-7倍啦)!

同一個瑞士人傾偈,佢o係北京住過(我地用國語溝通),佢話租一間屋,80坪(即係800-1000呎喎),4間房,月租CHF1,200,即係8,400,相對來講真係平。

貴7倍的的士,分別是司機見你有行李,一定會落來幫你搬上車尾廂。我仲試過o係酒店call的士,做我十幾蚊(瑞郎)生意,佢等我齊人都等左十多分鐘,車程其實只有五分鐘,但司機態度一流,完全無詐型。o岩o岩返香港o個程,個香港司機其實幾有禮貌,但見我4件行李(2大+2細),就係司機位都未離開過,當然亦唔會落來幫你(搬行李上車尾廂)啦!

佢話自己97年前月搵2萬,而家開夜班月入8000-9000。收入跌左,我好相信佢無諗過自己o既service十年來有無改善左──囉。

沒有留言: