2007年4月9日星期一

蠢蛋

剛出道時不明白為何管理層當中總有一兩個蠢蛋,「乜都唔識,佢點升上來架?」

到近年才明白她/他之所以升,就是因為人夠蠢。做蠢人不會分析、所以不會反抗,簡單講就係夠聽話。自己都做過管理,明白員工stable的重要性,人才往往會問問題,甚至質疑你成個制度。

有人因為咁,決定做一個蠢人,即係聽聽話話搵餐飯算數喇。撇除自尊的因素,你係咪甘心去fulfill每星期的愚蠢決定?

所以我哥說:我家幾兄弟這副德性,這種血脈,一係做個頂咀的散仔,一係就做大老細。咁做頂咀散仔都可以好開心既。

---
打電話畀以前戰友Y,問到近況。佢話:唉,其實好唔開心。係咁畀人煮。

Y在新公司有其「市場專利」,即全公司得佢一個識呢瓣野,但就係因為得佢一個識,結果招來妒忌,無辜被直達天庭的某某中層指為「招積」。Y說:「慘,無得升職都算,本來都係諗住做個small potato,不過無惹人都被人搞,工作得很不開心。」她還提我不要把這事告訴別人。咁又係,分左手,梗係唔想畀舊情人(我老細)知道自己新戀情不快樂。

多談兩句,發現這個「廚師中層」(煮人o個個)原來自己唔係做開呢科,即係煮開西餐而家叫佢來煮中餐。我話:唉,所有戰爭都係由恐懼開始的。

因為怕被別人知道自己無料,怕被別人取替,所以發動戰爭,每間公司每段歷史幾乎都係咁。

沒有留言: