2007年4月25日星期三

蜘蛛3


spoiler!! spoiler 含內容呀下~
真係有寫到少少內容!睇完咪鬧。











我是很喜歡首兩集蜘蛛俠的。結果呢排趕工太辛苦,又為了率先看第三集,第一行都照坐。

失望呀。

美國英雄漫畫,很容易就拍得像給小朋友看的卡通片,又或像是只有官能刺激的打機片(即係畀大個的小朋友看的卡通片吧)。所以像pixar的toy story等,反過來,外表是給小朋友看(他們又真看得高興!),其實反過來大人會看得想哭的卡通,認真是高手之中的高手,犀利。

頭兩集蜘蛛俠,卻拍得既有科幻漫畫的幻想力,又有現實Drama劇力。畢業peter parker是最最最有人性,惟一需要面對缺錢、失戀、學業退步等等的美國漫畫英雄。

事前張揚有蜘蛛俠歷來最經典奸角venom+sandman,double上!擁躉不會沒有期望。電影主角(包括奸角)的成功元素不外乎:造型、性格、腦筋、故事(人物背景)、武器。特別是故事背景,佢做乜搞成咁?佢點解要救人/害人?要寫得仔細明確立體,看戲時,你仿彿看到身邊某某人。sandman都仲有少少故事,個venom,完全是路人甲,咁o岩入來打兩場咁款!

套戲,想Dark,有時又想你笑。想你感動下,又想製造下感情危機,樣樣有o的。大雜燴,其實貪心想一網打盡,拍套通殺的blockbuster出來。但又找不到一個有信心的單一主題,於是分散投資囉。

當做人、拍戲、做事主題不明確,好大鑊。

OK,就拍到第三集算數喇。

沒有留言: