2007年4月27日星期五

品牌

看昨天方卓如的文章,感覺是他再執筆後最實淨的一篇。但也許有遺漏有bias,因為寫生果後,其實我不是每天看。起初佢又話「想試下其他寫作方法」(大意),sorry真係睇唔到,在太mass的媒體寫文章可能壓力大,睇親都覺得質素下跌得太多了,我寧願睇佢以前無啦啦寫低質(又沒有愛情感覺的)辦公室愛情故事。

講番昨天的文章內容。閱後方知道在大陸,辦報可有作為。

當然,政府政策無從估計。要管,其實你半步難移。

與香港不同的,是內地人很餓很餓,對所需資訊很願意付錢購買。而我們則供應太多,太多免費(又垃圾)的資訊,可統稱噪──例如巴士上的roadshow。

其實看多了這些,人會變蠢的。

印刷媒體根本無growth。要做大做強,我相信不是要做mass,而是要unique。用林sir語言則是「市場專利」。無記錯去年惟一讀者人數有增長的是人言報。

免費報紙出現後,最賺錢的報業,都進退失據,生果去年上半年業績,比前年賺少了一半;對手西方仲好笑,去年中期業績跌98%,賺得幾百萬。

所以阿肥佬,唔好再話為左民主,少左二億廣告收入了。根本全行都跌緊。而且你為左賺錢,又做得陰質野少咩?當年生果賺大錢,你本來諗住「從良」,摺左個夜生活(鹹版),點解未幾又開番起?咪係因為影響到銷量?這個影響到的銷量,又是否會令生果倒閉?

如果你不覺得鹹版做法有問題,不會想摺了它吧。咁快又開番,錢作怪吧。

其實我覺得有鹹版真係無問題。我細個睇唔少東方的「阿妹打油詩」、鹹濕古仔,仲愈睇愈精靈。叫雞指南才是問題。把任何人的慾望,都消費化陳列貨架上,才成全了這個影響現世價值的大魔頭。

據不同的source都告訴我說:便利要改名了,正在做新logo。我估就梗唔係改名啦,咁搞一定係執書重新埋班出本新書。其實建立一個品牌很不容易,肥佬當年搞giodano都花了很多時間心機吧。點解要等到便利搞成神憎鬼厭?真係無第二條路行?

壞了一條副線,成個品牌都有壞影響吧。大樹不是一天長成的。

我記得當年我仲讀緊書,都睇便利。那時候,這不過是本指南式年輕人雜誌。賣幾蚊雞,告訴你有乜節目有乜潮流玩意。當便利要摺這一日來臨,我相信從前的那班開荒牛,看著看著,一定很難過很難過。

沒有留言: