2007年4月26日星期四

亨利,好野!

唔係講阿仙奴o個個。雖然我係阿記球迷。

講緊陳亨利,即係陳志尚,quamnet research部門主管。以前每半年寫下信報,呢一年唔多見有寫。上次睇佢文章,應該係enrich出版既財經系列書,書叫名《乜乜中原》。不過呢本應該係成team人寫,屬集體「創作」。

財經節目我只聽e線,林sir唔講後,唔係每一日聽。星期一會聽下徐老闆,不過唔敢跟。今日竟然請得郁亨利加盟。雖然條友有時幾勞氣,不過夠老實,資料數字全都成竹在胸。最令我敬服係佢講明邊o的行業到09年都仲好貴,唔好追。講到外間(搵埋理由)叫人追貨的報道,佢大罵:廢話!唔用腦!矇架!

爽快爽快。做傳媒(雖然佢客串)有良心講真話好緊要。

佢呢種投資中心思想,多少係「諗清楚風險,唔好/無謂犯錯」。

嗯,都有啟示。

訪問呢度聽番(個節目有兩個鐘,記得拉去第二段─即第二個鐘新聞後)

延伸讀讀:
明報三月訪問過佢


-------------------
寫開令我諗起:
1.JT叔叔寫逍遙遊
就是莊子是一種讓人最不自由的學問;他會說,你這樣做你的心就會亂,那樣做你的心就會壞,所以你什麼事都不能做這樣,一點自由都沒有,你要自由,來學莊子你找錯人了,它是全世界最不自由的學問,這樣懂嗎?生氣也不行,難過也不行,連人家說你好你高興也不行,一點自由都沒有,這叫逍遙。

按:遙逍遊是一本教你在人生中不要犯那些錯的經書。

2.太極拳
不犯錯,不投機。學耍拳前先學行路,即係點落胯,一步一步的行走。跨步,係講落胯後把腿放出,腳放盡,跨到幾多又舒服就為之一步,別貪多,最緊要自己中正安舒,人人的步都不同。

3.股神伯伯講兩大投資原則
第一
是避免虧損,第二便是不要忘記第一條。



這不都是同一種思想嗎?人生懂刪除法,知道不做那些東西,其實就注定要成功了。


*E線仲話林Sir七月出新書喎。好!

5 則留言:

變幻原是永恒 說...

昨晚終於聽左, 佢話人壽已經升到好高, 到09年仍然好貴, 睇來我到12年先至買人壽的決定無錯, 另外他對5行都好驚...對大陸A股更驚, 聽佢咁講匯豐銀行 & 思捷今年一定有運行,同埋佢看好香港本地的股票...呢點有少少保留...

tabo 說...

我鍾意佢夠坦白
不隨波逐流
好堅持自己的睇法
不冒進的思維, 一直係quamnet的長線心法

而內容方面,講貸款周期來預測政府政策, 貸款同水泥供求等, 都幾有趣

分析估值方面, 我一o的都唔識
你唔同意仲好
我又有可能有野睇 :p

變幻原是永恒 說...

^.^ 其實要寫的已經寫完了, 正如我改名一樣. 已經是巴林合一了.

tabo 說...

巴菲特+林治?

變幻原是永恒 說...

巴菲特+林奇+林森池 ^_^ 號稱巴林