2009年3月27日星期五

遲來的柑橘─09特大號

3月中還看到有柑橘賣,反正玻璃瓶早備好了,就做一瓶吧。

前年買的意大利密封瓶,$42一個,買了又嫌貴,我這個省錢婆仔,今年只買了個$23.9的旋入式大陸瓶,容量倒是超大的,買了兩磅柑橘都塞不滿,結果共用了三磅。(經驗告訴我,鹽化水後水位就會變低,第一次做好了,就後悔怎麼不多塞幾粒)

本來怕天氣潮濕柑橘入樽時未乾透,但醃了五天,檢查過今次應該也是成功的。

大大樽,不過儲埋一堆,搬屋就麻煩啲。

這是07年做的,顏色似樣了。但鹽還沒完全化水,去年試吃過一粒,感覺是有排都未得。等你,夠五年先開來用。

6 則留言:

Hana 說...

原來係同道中人,我個瓶買咗十幾蚊jar

http://hana-ox.blogspot.com/2009/02/blog-post_13.html

tabo 說...

本來諗住擺十幾廿年
個樽用好啲啦

但睇番我祖母浸的鹹檸檬定係乜鬼嘢
個樽好渣
我都越用越平

高妹 說...

响邊度買咁平個樽可以裝三磅桔仔?

tabo 說...

高妹,
北角的雜貨舖
同一系列有大有細, 再巨型一倍都有
佢寫話日本人用來浸梅酒

匿名 說...

上一輩珍惜物品,我母浸鹹金桔/ 蒜頭都是洗淨舊的樽來用,被她知道要買的話,肯定被她哦。

不過她那些已浸了十多年的油甘子/鹹金桔/ 蒜頭,真的是無價寶。

Linda

tabo 說...

linda,
上一代當然慳到極
我也想過找舊樽
但平日不買樽裝如美祿之類, 要找也找不來~