2007年7月25日星期三

國寶慢遊(第二回)

放假。一條冷即興去了看國寶,沒有了同伴,少說了一些應酬說話,多了一點思想沉澱。當然,我不是說看畫必須單獨行事。最好是找伴侶去(該安靜就安靜,該討論就討論。我幾時都話畫展係最佳拍拖節目),如果你感覺與同伴不是熟絡到毋須說話──不說話大家會尷尬的話,還是一個人慢慢遊吧。

順帶一提:看畫時想說話,請考慮前後同行的市民。「嘩,你話o個隻係牛定羊呢?」「呀,呢張係絹定紙呢?我就話係絹喇。」此類無謂說話,有時我心裡都講緊,但在寂靜中講出來,實在無謂、無品又擾民,so please keep quiet。請多為他人著想。

女性朋友早兩天才說:女人生出來就係要講野,你聽佢講就夠,唔使畀solution。有時o係lift度係咁講,連我自己係女人聽到都覺得煩。(信焉!但偶然有些男人似女人一樣咁多無謂野講,仲得人驚。)

---

第二回似乎比第一回更精采,這一天學了不少。(得組織一下再寫)

中國的印象派。作者為米芾兒子,擅點描法。


中國的超現實派。骷髏玩骷髏木偶,達利有無參考過?


在我眼中,書法是抽象派,而狂草根本就是action painting。宋徽宗瘦金體的法度則含蓄得多

3 則留言:

傻四 說...

死囉,我睇畫時都有講野添,失禮失禮。

tabo 說...

呵呵
講乜先? 幾大聲先?
我後面兩個師奶...未停過講幅《春夏秋冬》.....救命, 好似烏蠅咁

高級餐廳都係咁寧靜
因為私人空間係重要的
平日睇畫展都仲有私人空間
今次~ 人逼人
惟有睇下大家教育水平
香港呢方面真係唔得
我特別想去投訴, 看管清明上河圖o個個女仔, 說話輕佻, 成日o係入場人士面前同同事講笑, 真係失禮!

傻四 說...

投訴囉,叫館長覆你.:p