2007年6月6日星期三

舊愛

兩個星期連續碰到了幾次,忍不住去馬了。我只是凡夫俗子。

人的DNA是很難改變的。血液裡,一出生就排列好了你一生最愛的氣味、面孔、聲音,大致就這樣了。運氣好的,人生中讓你一樣一樣的找到,然後保留、珍惜。悲劇的也看了不少,在大學時代就碰上一生最愛了,然後分手,然後十年過去,一天突然收到這朋友的來電,要結婚了。到場一看,竟然是當年那類型的A貨版。 心裡總怪怪的,口中當然講「你好幸福呀,太太好好呀。」(下刪一萬字)

---
與舊愛,的確係容易愛火重燃的。聽著聽著,我不禁感動起來,與唱片中錄得清清楚楚的群眾一齊來個全民大合唱,唏,其實一條友o係房。又記得與她的每個片段──當年聽陳小姐這首歌時,我在做甚麼呢,人的記憶很奇怪,我連坐在那個角落,都瀝瀝在目。 今天,又重新愛上她了。忘記了她曾令我失望。

都話男人係長情o的。
有海報送。相片拍得太好了。o丫係,唔記得講我的舊愛係陳綺貞,碟名叫《花的姿態》, good name , good pics !

陳小姐(扮)寫信給眾粉絲!

多年來的演出照,最早在高中,定初早呀?

雙CD,唔係單碟價。$160 2cd包埋dvd,聽左多年就買啦。




唱片好夏天好夏天的感覺,幾乎是聞到汗味、鹹鹹的海風、群眾低沉的和音,老套講直情有點熱血。就是爭了一首《微涼的你》。

6 則留言:

傻四 說...

1.蘇人中話齋,老公老婆唔係你揀,係命中註定。可能真係DNA影響卦,自己都控制唔到。
2.乜youtube已經變成一個搜尋term?
3.你張蓆好似好涼咁喎......

tabo 說...

1.蘇人中係乜水?
聽o的xx心理學講, 人~7歲就決定左你鍾意乜女人(我無睇呢o的書)
2.youtube直情係search engine來啦一兼動詞添! 你唔係咁用咩?
3.咁都被你睇到, 唔訓蓆好黐泅泅.....

變幻原是永恒 說...

得手左未丫?~ good luck

tabo 說...

Forever 巴林 提到...
得手左未丫?~ good luck

陳兄,
講緊CD喎, $160就得手 :P

變幻原是永恒 說...

haha, 誤會誤會, 仲以為你找到另一半^O^

tabo 說...

陳兄諗多左, 今年好好讀書, 戒色呀! :p