2008年10月16日星期四

荒島,生物球,扮上帝

從前幾個賤賤格格的男生(我自然有份),無聊時總會說無聊笑話:如果得你同XX在荒島上,你食唔食得落先?

XX當然不是絕色美女。

無得揀,就係無得揀。

無得揀時,我相信人同蝦,其實一樣。蝦從虫部,也其實就只是一條虫。

來做個實驗:

扮演上帝,先製造一個地球(所謂的生物球biosphere,即closed eco system,如地球=60%水、30%空氣、1%土、有植物,就養到生物),然後我放一男一女落去,睇下佢地會唔會做阿當夏娃──偷食禁果先。(我這個上帝當然知佢會搞啦,但唔會判佢原罪喎。仲希望佢地百子千孫添)



我話,無得揀呢,其實人與禽獸一樣。

有得揀呢,人的選擇、際偶往往很難解釋──不可思議得難以解釋。

近日遭偶令我相信上天已寫好了劇本(或是早寫了在我們血內),只等我們好好演出。這個大的生物球外,可能也有對眼睛睇實我,一舉一動。

2 則留言:

Keith 說...

相信很多男的都玩过,最抵死是我的旧同事说他拣死。

tabo 說...

拣死是甚麼?
不好意思, 不懂

頭幾星期順利的話
封上蓋子以後我就不管了 :p