2007年1月20日星期六

超生奇緣

這兩天正苦終於出招,要對付來港生仔的大陸大肚兵團,正好讓我記下以下的大陸見聞。

早前回鄉的最後一天,有錢親戚請飲茶。早茶一百幾十,地方已是高級得像香港五星酒店。酒樓的那個樓底,大概有三層樓高。午餐再吃,主人家堅持要請吃好一點的,中山最出名是吃蛇,這一餐據說找數要近千元,即是一個中山工人的平均工資。有朋友說到了上海去,當地人不停的請她吃喝,「佢地係好熱情好客,但隱約感覺係『我地上海人生活唔輸畀你地香港人o架』!」這一次我也有同樣感覺,特別是看到吃剩的,媽的,比香港人還要浪費。

席間,大家談起某某當年的驚險事來。當年有錢親人富起來的同時,卻無意間搞大老婆個肚,弄出了第二胎,「十幾年前有第二胎罰幾萬蚊,但近幾年要罰十幾萬,如果在國家工作,仲要即時炒魷,終生不再錄用!好大件事!」

乜野人可以有弟弟妹妹呢?原來要耕田至得,如果夫妻都是農民,可以生第二胎;城市人搭農民,或者城市人搭城市人,都只可以生一個。

唔搞都搞大左個肚,點算?大肚婆仲係o係國有銀行工作,月薪三千小事,兩公婆都無左份工大件事。

聽講在某些鄉鎮,重男輕女,但只可以生一胎,習慣係將可愛的女嬰丟到河裡去。

「其實政府管得好嚴,未婚女子每三個月要驗身一次,就來要去驗,真係好驚!」

「鎮政府管得嚴,但其實只要你唔係o係我個鎮生就無事,因為戶口唔係落o係當地。」

一家人最後表決,要冒一個險,因為表妹與大肚婆長得有點相像。表妹說:「諗番起都仲好驚。到左驗身當日,大肚婆同我一齊去驗身,登記完佢就借故走左,我入廁所戴個眼鏡,改改髮型,就拎左佢個病歷去驗身。仲記得一路驗一路驚!」

但表妹自己都未婚,點算?「最驚係第二日,我自己再去驗番自己個身份。因為有限期我都要o係o個幾日驗,結果一去到,雖然戴左眼鏡,但姑娘都即刻問我:你唔係禽日來過咩?」

「我話我禽日登記完唔舒服,結果返左屋企,結果過到關!」我問佢醫生係咪同一個,佢話係!我心諗:不過可能醫生每日要驗好多個,又或者,當地醫生做事根本好hea。

三個月驗一次,咁好快就要驗第二次,懷胎十月起碼要驗兩次,下次又點過呢?

「其實一有左,我地即刻去搞投資移民,咁o岩過左第一關無耐就批左!結果第二個仔去左澳門生,鎮政府見你有晒批文,無搞到佢地,根本唔會理你。」諗番都幾荒謬,如果認真o的一驗,應該發現你個肚有6個月以上,咁點解上次驗唔出你有左呢?

「所以呢度好多人都鍾意落香港生仔,唔畀錢?唔會啦,大家都願意俾錢o架,落香港生4萬幾蚊之嘛,如果o係大陸,超生要畀多十萬!落香港慳番十萬仲有咁好服務喎,梗係抵啦!」

蔡東豪早排話星加坡搞醫療package搞得好,幾千蚊,平過香港順道有得玩,水準高,佢自己剛試左之。其實香港係咪更加有得搞?大陸咁大個市場,搞得好,點解唔會好似香港幾萬蚊一呎的豪宅咁好賣?大陸有錢人多得咁犀利。

沒有留言: