2007年1月10日星期三

信教

對於成日傳聞中央要(透過港苦)對付港台,例如要佢自負盈虧。我等自少聽港台大的,自然感到不是味兒。現今社會乜都講效益,而效益又只會能用量來衡量,即係講錢、錢、錢。

當所有節目都講錢,即係講收聽率。咁,電台節目都會變晒乜周刊同生果日報。

我成日覺得家下做全霉,講野係唔使負責的。例如你睇波經版、睇財經版,邊使用腦寫o架,總之是但貼一邊,要用的理由嘛,例如波經,隨便你揀:近期往績、對賽紀錄、盃賽/聯賽紀錄、陣容變化、士氣等等、甚至領隊風水八字都有。當中完全無準則可言,總之就係求娛樂性,即係要你輸,都輸得高興。

波經還可接受,皆因本人從不賭波(除六合彩,原則上會變廢紙的都不買),但總覺得老豆輩賭馬有型過賭波,起碼講血統、講練馬師,樣樣有family tree,有跡可尋有水可吹。不過講到財經,做全霉o既真係講乜都得,唔似做基金經理,輸錢佢地唔使負責。

如今我只聽香港電台普通話台一個財經節目,但如果港台變商營,段估所有財經節目講窩輪、畀輪商包來做,大家亦再聽唔到林森池大師講股了。

如果諗住係開民智,即係搞教育,邊有得下下講效益o架。我意思係,呢o的效益關乎人質素o既提升,要到十年後廿年後先會見到。

雖然平日我係聽商台的,港台總係有唔理市場的好節目,例如李天命幾年一次的特輯。呢半年,每星期我總聽聽ltv cafe,捧蔡東豪場。港台最正係可以免費翻聽。

最新推介有倪匡solo做左個節目,7號開始,叫做倪匡看世界。倪老匡講野一舊舊都可以做電台節目,真係夠薑。唔知有幾集呢?

節目內容,哈,竟然係有新意的。最正係佢講信教,當中講到自己幾次的宗教經驗,例如講點解信教、點解會戒到煙。大家身邊總遇過傳教朋友吧,我問到佢地宗教經驗,竟然有好幾個問番我轉頭:乜野係宗教經驗?

唔係下化?你點解會信教呢?唔好話我知係因為有人帶你去教會,牧師叫你信者就得救,結果信左。倪匡講得好:教徒總可以同上帝對話嘛!係囉,咁都做唔到,其實你信緊乜呢?(話說回頭,哲學o的咁講,同倪老匡對話的都未必係上帝,可能係魔鬼呢。不過信教信教嘛,講個信字,如果咁懷疑,就算上帝現身你面前變作個慈祥老人你都可以懷疑的。)

無錯,小弟雖然自小接觸基督教,但未入過教喎。信教女朋友就交過一個,朋友及自己的經驗告我:無信仰男仔+基督/天主教女朋友,很少有好結果。希望這不是事實的全部。

教會總是給了教徒很大很大的壓力,這是我對教會很有介心的原因之一。還有朋友給教會(即係由傳道人發言啦)拆散鴛鴦。真慘。過後他說再不敢交信教女朋友。

要一個信教女仔,獨立思想好似倪老匡咁強,實在有點難。倪老匡唔返教會,而且捉得住教義重心,信教信得瀟灑。佢話:基督教講一樣野之嘛,就係將人生的重擔交畀上帝(大意),其他人生上o既野都可以唔使咁緊張。所以佢信得輕鬆,信得有型,又能遊戲人間。我見的基督徒多為相反,六合彩都唔買得,戀愛(同非教徒)又要問問傳道人意見。

唉,人生在世幾十年,轉眼就過。難得遇到個人,好好談次戀愛先講啦。

沒有留言: