2008年11月20日星期四

因為想隨身的多聽中醫錄音,近日在考慮買一部iPod。

到街上看看,現在的iPod Classics,最低標準已有120gb容量,嚇人多過益人。事實上,想當初30gb的 iPod要$3000大元,我已經用不完,現在減至$1,900,再減價實在沒有肉吃了,只好不斷加容量。其實就算是看視象電節目,你又真的用得完嗎?(用 ipod看視象節目有多白癡就不去談了)

我們身處的,是一個過多excessive的時代。太多的享受、太多的容量,太多的MP3、家中太多的DVD、太多的衣服……


不過,steve jobs可是很懂得餓的道理的。不然就創不出"stay foolish, stay hungry"這句廣告經典語。

它經典,是因為多少它有點真理在內,才能感動人。(雖然為了盈利,steve jobs為大家創造了忘記饑餓的方便小機器)

但帶著塞滿120gb硬碟的ipod你和我,實在是不懂得餓的滋味的;不懂餓的感覺,又怎會吃得出音樂的真味?

餓慌了時吃一碗叉燒飯,不只是好吃呀正呀好飽呀能形容的,因為那是感動──超越了官能感覺,直入靈魂。這個周星馳就明白了。

看看身邊同儕,都久久沒有為音樂興奮了!而且越聽越不喜歡音樂。不只是因為大家都太容易獲得音樂,不只是因為大家都陰盛陽衰,大概還因為現代創造音樂的,都是不餓的音樂人。

因此我從來不BT音樂和電影(其他就別問我有沒有了,呵),不是因為我有多守法、有多尊重知識產權,我只是不想把自己我知覺弄壞。

當有一日你饑餓感突然回來,你會感動,並悔恨過去幾年不斷的要要要甚麼都要,卻沒有好好的吃進去,是多麼的愚蠢。

(P.S. refurbished的ipod買得過嗎?平很多呢,有沒有人有經驗?)

16 則留言:

傻四 說...

好耐好耐好耐之前,沉迷打機,胡亂買"番揀"game玩...最後,一隻game也沒完成。後來買新機,知道要嚴選遊戲,鍾意才買正版,打得特別享受。

tabo 說...

量變造成質變

人,還是七成飽好
喜歡的東西,就算免費送你,還是付出點好

CK 說...

Tabo兄;

乾脆買部walkman phone好了,一物兩用,又可配藍芽免提,不用电線拖拖拉拉,又唔會聽不到电話響。

CK

tabo 說...

本來打算這樣
但朋友說聽歌的電話會很快沒電

我的手機用了大概有4年
狀態還不錯
除了電池用得較快外, 應該可捱多一年

匿名 說...

好同意大口仔的講法。

Refurbished ipo 好似係一啲舊型號既ipo,我有朋友上網訂過,平好多,冇聽佢話有問題,等我問下佢先。

呢排我聽胡希恕既傷寒論,雜音好多,唔知有冇辦法解決。

tabo 說...

海馬兄,
已購入了
近日不斷在聽
很好玩
很想把它學好, 要多努力呢

我對胡恕希不認識
講得如何?

tabo 說...

sorry打錯了, 是胡希恕呢 :p

匿名 說...

Refurbished 機係好抵買,今日我問過我個friend,佢一年前買咗部ipo,到依家都冇問題,而且同樣有保養。

我係無意中係emule度搵到,下載,0的錄音有雜音,本來我打算坐車返工時聽,但我用手機聽,未能隔走的雜音,只聽咗一小部分,我覺得講得唔錯,幾易跟到。喺電腦播用播放器可隔走大部分雜音。呢啲錄音係胡希恕先生生前最後一次講傷寒論,他應該是一個研究傷寒論的名家。他的錄音係跟書賣的,呢度有簡介,我聖誕打算上深圳買。呢度有簡介:
http://product.dangdang.com/product.aspx?product_id=20392792

還有佢既金匱要略我都打算買。
http://product.dangdang.com/product.aspx?product_id=20392776

唔知大口兄有冇聽過吳永志醫生介紹的蔬果汁養生,有機會了解一下,蔬果汁對身體都唔錯。

tabo 說...

謝海馬兄資訊
遲一點慢慢聽
網上還有劉渡舟教授, 郝萬山等人的錄音課程等, 我們都會很忙吧

據JT的講法
另一有本黃煌寫的"經方的魅力"
值得一看
(以初學者來講 > 但不知道程度如何啦. 哈哈)

我學傷寒的
不會相信甚麼蔬果汁醫法啦
太寒了吧
我信扶陽

純粹估計:如果這種方法有效, 會不會是因為把個人陽氣都削掉了, 結果人是舒服了, 但不長遠但沒有療效, 還把身體越弄越差?

匿名 說...

不用客氣,我係你個blog度學到好多有用資訊。

我之前聽過郝萬山係中國千古名醫系列中介紹張仲景,簡介張仲景的生平及傷寒論,講得唔錯,令我呢啲門外漢對傷寒論有多小小了解。我已下載咗郝萬山成套傷寒論的影片。要等工作冇咁忙時再花多點時間睇。

我所了解既中醫知識主要係來自曲黎敏既影片及書,係我入門既基礎。越了解中醫我越覺得中國古人既偉大。

我係咁睇蔬果汁療法既,中醫多數用中草藥來醫病,古人因冇依家既科技可以將中草藥打到极微細來飲落肚吸收,所以要煮,將中草藥的精華煮出來飲醫病。依家有啲极高速既攪拌機甚至可以將啲蔬果打到滾。特別係一啲種子,係植物用來繁殖下一代既,有好多營養物質,但成粒種子食,人係好難吸收到,因為果核有啲物質保護,要打到好幼細人先吸收到。吳醫生所講的蔬果汁,係用超高速攪拌機來打蔬果,連渣都食。蔬果都有唔同既屬性,有好多係温熱既。我都係啱啱試食蔬果汁,試過一隻肺部保健蔬果汁,有姜同洋蔥,飲完全身仲暖啲。有一點我好贊成吳醫生既係要身體健康,大便要日日清,至少一日要兩次以上。前幾日睇完National Geography既Inside the living body, 令我更肯定呢點。呢套片我係網上下載,係了解身體既好片。

tabo 說...

海馬兄,
謝謝你的資料
不如開個blog寫出來?

便秘, 宿便當然是大問題
看倪醫師的文章有很好的論述
可參考
個人經驗,
腎好陽氣回復後, 少吃生果, 蔬菜後大便反而更順暢, 我近年都很少吃生果

匿名 說...

大口兄見笑了,我識既只係皮毛,我寫文章好慢,自己有一個blog,咁耐只寫過一篇,哈哈.

我因工作關係,弄了一身病,即係大陸常講的亞健康.有一次我無意中睇到曲黎敏講解黃帝內經的影片,自己試下調理,身體狀況好似有啲好轉,所以開始了解多咗啲中醫。我真想等自己可找到一份穩定啲既工,到時再抽多啲時間研究下中醫.我以前學過簡易太极24式,但依家唔係太記得,屋企地方唔大,唔能經常練。自學咗易筋經,(互聯網真偉大,好多東西可找到),唔錯係個廳好少地方以經可以經到.

大口兄或其他網友如果想了解曲黎敏講解的黃帝內經,可以到呢到下載,再用media player classic.
http://maccn.gbaopan.com/?sort=time&render=tag&tag=%e9%bb%84%e5%b8%9d%e5%86%85%e7%bb%8f

tabo 說...

易筋經, 單看錄象竟然學得懂?
有氣感嗎?

太極拳如非親授
根本不可能理解

匿名 說...

哈哈,大口兄,我練易筋經只能算練到形,還未學到神,沒有氣感,練時心亦未靜,當拉筋.我睇返錄像或資料,唔同人的講法,教法都有分別.有啲話係自然呼吸,有啲話係逆呼吸.

太極拳我以前都有跟師傅學過,個師傅比較注重太極拳既技擊含義.

tabo 說...

海馬兄,
能談太極拳技擊意義的師傅不多呢

有機會再寫blog吧
有質素的, 慢一點update也不要緊

匿名 說...

大口兄,說得對,能談太極拳技擊意義的師傅確實不多,我都想抽時間再跟那位師傅再學,佢係一位有心教人的武癡.

多謝大口兄鼓勵,我會盡量抽時間寫blog,到時再通知你.