2007年10月30日星期二

關於漢奸一說

要聽毓民。

大聲唔代表我無邏輯理據。在大聲亂吠中,他的理據邏輯學術背景總是強得沒話說。這是真正的意見領袖,應該在大氣電波出現的聲音。講起當年聽商台,真係可惜~

隨手記幾點:
1.「我同李柱銘o的觀點唔同o既,佢以為英國、美國可以幫到你大陸,你唔使旨意……尤其今次要搵小布殊,唉,呢條友前科累累,你要搵都搵個『四正』o的o架!」
2.「而家英國、美國同大陸o既關係,它不是一種道義的結合,不是理念的契合,而是現實的結合、金錢的結合!」
3.「李柱銘呢種主觀咁既主觀願望、一廂情願,而家被說成是漢奸賣國賊、吳三桂。香港o的報紙,除左一張焗撐佢o既蘋果日報,全部都郁李柱銘o既。包括我地覺得好公正o既《信報》,都認為佢唔o岩。」
4.「本來我都覺得李柱銘無乜智慧,不過佢堅持唔道歉,我就覺得佢有囉。講自己相信o既說話o者。」
5.「做漢奸,唔係個個做得到o既;做奴才呢,就人人都得,只要你肯翹起屁股就得了。」

仲有好多,唔係個個鍾意。o岩聽的話,自己聽。
http://202.67.151.86/radio/wongyukman/wongyukman20071029a.mp3

5 則留言:

閒人 說...

5 其實可以這樣寫;
『做奴才,唔係個個做得到o既;做漢奸,就人人都得,只要你肯奶美國屎忽就得了。』

這可會是意見領袖的邏輯?
人是很容易受自己偶像影響思考分析。

P.S. 我不贊同李柱銘,也不認同他是漢奸,我覺得他更像老董,以為自己做好事卻是幫倒忙的多。

tabo 說...

我只記大意
也許你記得更準

毓民不是我偶像
但我認為這個城市需要這種聲音
很inspiring

我贊同你的P.S.
但更贊同毓民暗指他「幼稚」
以為美國佬會好心幫你忙

阿爾伯特 說...

"毓民不是我偶像
但我認為這個城市需要這種聲音
很inspiring" --> 有同感。

生果日報既一面倒立場(同時又欠缺客觀分析)實在令人失望。

計兗"軍火買賣"及"打擊塔利班"兩條數後,"George W Bush"即刻"唔反對巴基斯坦政變"........

chairrex 說...

講起幫倒忙,美國總統候選人克里也是一個例子。從政有時是需要考慮何時說話最有利的。

生果報一面倒的立場對想看到中立立場者來說可能不快,但有必要。沒有生果報,難道以後出街看反面觀點就要看大紀元?

漢奸一字,在未搞清楚意思前,少用為妙,否則只會成為任何一方的宣傳喇叭,對搞清事情沒有幫助。

tabo 說...

chung兄
同意你說生果的出現, 有必要
但程度上是否要如此呢
他們又實在做得難看

漢奸呀甚麼的
現在的傳媒, 尤其如大陸有「特殊」關係的, 不用些情緒式語句, 就似乎未夠「精忠」, 於是愈用愈多, 愈用愈辣

不過歷史上, 做奴才最後都死得很慘, 很沒尊嚴的