2007年5月23日星期三

買買買

當全公司買得CD最多的兩個同事都Download新歌,唔買碟,hmv部份影碟竟然平過旺角街舖。賣影音,賣可以在網傳播的「波凸」真難做。

經過信和門前那幾個「屍屍縮縮」的道友樣哥仔,細聲嗌住「3仔4仔」,我覺得佢眼睛講緊:「你再唔買我就死喇喂」。想當年(其實五年前吧),星際的鹹/翻版碟陣不知幾人山人海。

呢個禮拜hmv平霸有
1.de niro boxset $149
(含HEAT、The misson、The Boy's Life、Goodfellas、City by the sea,其實我已經有Goodfellas,不過太平了吧。)
2. Original羔羊 $49(當年出前傳,全港斷晒市賣到過二百蚊張。)
3. Cube心慌方 $49(平呀平,試!)
4. 波蘭斯基《唐人街》$49(搵唔到《怪房客》)
5. 活地阿倫Mahattan $49(其實我有隻好舊版,無字幕,你知阿倫伯一輪嘴實在聽死我。)
6.希老治閣To Catch a Thief $49(得呢隻咁平)
7.yes "chase to the edge"(得一隻音樂碟抵買)

3 則留言:

傻四 說...

還碟老人家,還有我。剛剛才買了無印三隻CD,勁聽。

tabo 說...

還碟老人家=買碟老人家?

傻四 說...

係呀,哈哈,夜得濟,眼訓,打錯。