2007年5月12日星期六

酷與壞

再在電腦播放麥二公仔的大碟,覺得自己有o的mean。:P

都幾多o野聽呀?(係),都幾有誠意呀?(又係),廣東碟來講好好製作好難得?(都同意喎,不過聽十次左右夠皮了)

用電腦聽還好,用discman加個靚少少的耳筒總覺得砂石太多。

----
這個年代styling太重要了。沒有style就就很難賣了。演員時代嘛。

初級的styling當然是襯下衫,高級點就要全盤包裝。那styling其實就是marketing嘛!如果我是「笨事兒」的「孖劇亭」,Juno要賣甚麼好呢?靚仔?深情?勁舞?時尚?都不夠嘛。

型是一定要的。現代流行的「型」,其實是cool嘛。本質上甚麼是cool呢?

二十歲之前我認為Cool是很Cool的,後來發現Cool其實不很Cool,又後來,《Almost Famous》教懂我Uncool一個字。

美國仔興講Cool,原因不外:
1.他們言詞缺缺,任何好事物都稱為Cool。
2.Cool 是潮流。現代人太安全,太安全所以誤會生活太蒼白。有膽者惟有玩命(eg. X-game、o拍丸、食白粉)、無膽者玩慢性傷害自己(消耗健康),輕者幾日唔訓、界手、喝可樂、吃西藥等等,重者你我無法想像,未能盡錄。何謂Cool?即係I don't give a damn(我乜X都唔理)。痛?我唔Care喎。唔健康?嘩,老野收爹啦。會死人?唏,邊有咁易,樣樣都諗過先行開啦!


----
除了Cool,深層一點的styling要在心理上,其中一招,叫做

學國語時,台灣人教我:男人不壞,女人不愛。壞男人向來有市場,而且是niche market。o岩晒,咁外形無理由揀做劉德華扮大俠。做壞人,姦淫擄掠都好,總得有個理由,但寫得太仔細又欠了幻想。最佳的理由是,他本來是個好人──因為XX(再交代吧,為愛情又得因為被引誘,為地球都好),所以做壞人了。(即係所謂入魔聶風黑武士都係咁)

於是我明白michael jackson為何要唱《Bad》了。"I'm bad!"

我更明白為何小朋友都要說自己Bad。例如苦榮說自己係大佬,仲有仲有,係Bart Simpsons也說學米高積遜說自己I'm bad, I'm bad! 。看著小朋友說自己壞,總是那麼好笑。

90年代Simpsons出過一隻Sing the blues,好聽到不得了。其中Bart仔就成日唱自己Bad,youtube真偉大,我又搵番佢出來。好幾首都好鬼死de la soul,包括呢首do the bartman。

笑到碌地。祝周末快樂。

沒有留言: