2008年3月12日星期三

音波功

近排睇得太多武術短片了,上晒腦。不過呢招一出,波動拳都要認輸。

呢個咪係……失傳已久的音波功?


我睇一次笑了,再睇就想哭。好好笑是雲海寫到「在伊拉克用此廣告逼供,一定成功。「大佬!不要再給我看了......」「鼠、鼠、鼠」「嘩!救命呀!我講啦!我講啦!其實奧巴瑪是外星人....」

奧運未開幕,中國人就已經震驚世人了。

關於本片來源,參考:
陳焱:奧運廣告激起千層浪
雲海:是最爛還是最成功的大陸廣告?!

3 則留言:

若缺齋老人 說...

中國人就是這樣不好:自私!咁有創意既廣告點解唔在ABC、BBC、CNN度與世人分享?奧運不止是中國的!

甘正光 說...

我想『恆源祥』仲可以經典過之前那個『蘋果電影』,睇完除左叫救命同難頂之外,完全唔知應該俾咩反應依個廣告。

這一兩天畢明在AM730的專欄正是談這個。

tabo 說...

真係唔好睇少中國人呀~~
嘿嘿

蘋果電影是甚麼?
廣告?