2007年11月27日星期二

你信不信?

唔明唔明唔明,呢個世界有好多事,一世都難明。只有講信,與不信。

既然在22號,嫦娥一號已經發回第一張月亮圖片,何解要5日後才有相片公布?不要告訴我是因為今次相片是立體的。如果你說要處理,我明「處理」。美國人當年(1969)是甚麼時候公布的呢?




花十分鐘看看這片段,這是NASA公布的,從6分多鐘開始可看到,電視上閃著是"Live Picture from Moon",由月球直接轉播全世界啊,哈哈哈,點解當年(近40年前的1969)美國可以直播,今天中國不能,或不做呢?我當然不是懷疑中國科技未辦到,但點解不即時公布呢?要處理些甚麼呢?



看到八分鐘,鏡頭影住一個身影,岩士唐由阿波羅11號步出。「one small step for a man, one giant leap for mankind。」咦,點解一早有鏡頭o係出面影住o既,邊個渣機呢?請左外星人做camera man?

我是moon hoax(認為69年登月是假的)的believer。你叫我點信登月是真的?點解會有人信呢我問?

中國政府剛公布的我信不信呢?我信相片是真的,其他,哈,我真係唔知。
---

當政治目的比真理都高時,新聞真係好笑過笑話,真係毛澤東都笑醒。

關於嫦娥登月,以下這新聞來自明報啊,明報,不是大公報文匯報啊。明報題目是港學者讚照片清晰 「反映儀器運作準確」 (明報) 11月 27日 星期二 05:05AM),而天文發燒友就話:天文發燒友﹕比美國60年代技術高

想問下,儀器運作準確有乜咁值得讚?比「60年代美國技術高」,都廿一世紀了,有乜咁威?

2 則留言:

Wheel 說...

會唔會個登月倉外殼本身裝咗個cam, set定照住條梯?

tabo 說...

哈, 睇距離就唔似.....

據我所知, 隻eagle飛離月球
啟程往還地球那一刻
都有鏡頭影住佢起飛
咁你話邊個渣機?

呢段片我網上未搵到