2007年11月23日星期五

「後 市 看 好」

投資基本法復出第四課
http://www.rthk.org.hk/rthk/pth/ezone/20071123.html

看港台是日題目叫 後 市 看 好 四個大字就知講乜了。(節目前半講大市,後半解答email)

今日不作仔細紀錄,只簡單記幾點:
1.恆指跌幅過大,驚過籠,美股只跌了9%,港股跌了近20%。港股恆指是時候跟美股分家了。
2.美國衰退機會微,中國會受影響,增長只會放慢,但不會倒退。
3.最近的跌市是基金洗倉,部份股份一早見頂,下次升未必有份。
4.林sir已作分批入市。
5.保險股跌過頭了,其實保險收入股票投資收入,沒有想像中比例大,下集會細講會計制度。(按:據國泰君安的資料,頭三季國壽實現淨利潤是RMB 0.87,預算全年1.3。合理價多少請自行計算。)

5 則留言:

阿爾伯特 說...

佢都已經開始買貨....仲用D到期債券。

我估林大師加碼中移動(941)及中人壽(2628),唔知佢會唔會買埋招行(3968)??

tabo 說...

佢話下一波睇好銀行
又提過招仔跌得少
唔理佢有無入, 我有 :p

Wheel 說...

下個星期, 講2628, 一定要聽!

唉, 子彈去哂2338, 只能買一手3968, 今次陣腳真係亂...

tabo 說...

2338 > 唔識
哈, 今次個個都陣腳大亂
我都好亂
2628, 3968, 941想再三揀二, 入多注

變幻原是永恒 說...

我都係買左3隻, 3968, 410, 2318....
好想買806..