2007年3月23日星期五

神又係自己鬼又係自己

今日工作中突然有老友google talk我。「喂,我今日好鬼down。」

down乜鬼?(心諗:唔使做咩,唔使做我又down又曉寫詩添。)

「無乜原因架。」哈,理所當然咁答我。呢位當然係女人。

阿女人,我知你睇緊。我之後dum到你笑o個個古仔,其實我記憶有少少偏差,我家下對住本場刊,再抄一次。

話說兩個多星期前有朋友請睇陳輝陽個《十二金釵兩生花》,音樂呢,寫得ok,奏得好鬼差,無力無感染力,最正係有李香琴獨白啦。不過場刊有古怪,同一set 12個問題,十二個「導演」齊齊答。

當中我認為,卓韻芝就最知道女人係乜啦。

問題 3.你認為女人最大敵人是甚麼?
佢答:自己。

問題6.你認為甚麼會對女人造成最大的傷害?請說明。
佢答:當神又是自己鬼又是自己,女人就會慢慢搾乾自己。

老友聽到這裡,答我:哈哈。幾中。

係囉呵。

----
如果你得閒,都可以答下自己,如果你用來寫blog請告訴我,我很有興趣看。(第1,2條不適用)

3.你認為女人最大的敵人是甚麼?
4.你想做一個甚麼類型或樣子長得怎樣的女人?
5.如果「美」是跟女人掛釣的話,那麼「美」是甚麼?
6.你認為甚麼會對女人造成最大的傷害?請說明
7.那一齣電影和那一首歌是你自己的縮影?
8.你做過那一件瘋狂的事情?
9.你覺得女人一生一定要做的事情是甚麼?
10.你做過那一件令你感到後悔的事情?
11.如果神現在坐在你身旁的觀眾之一,你希望祂為你解決甚麼問題?
12.如果人生走到盡頭的時候,你覺得一定要做過那一件事才算沒有白活過?


(有時間我想試下答…)

沒有留言: