2007年3月23日星期五

嘔~

其實唔係想寫政治架,不過一打開個新聞台就見到曾先生與民建聯攬頭攬頸,稱兄道弟的。仲有阿豉油黨,喂人地要高票當選製造人人擁曾假象先搵你o者。

黃霑說得好:「有人說,世上最髒的是政治與女人陰戶,但陰戶用香皂洗一洗,仍可清潔起來;政治卻是用漒水亦無法洗淨!」

第一場特首辯論(當時不叫辯論),梁家傑努力的演一個反對派,令我想起「扑傻瓜」,見頭就扑。小時候我與哥哥吵架常用這一招,後來有朋友看見我兄弟開戰,說「你兩兄弟都是機會主義者。」這當然不是煲獎。

最大鑊係第二場。

如今聽毓民,有少少咁多英雄遲暮,尤其他愈聲嘶力歇……不過佢周一節目中最有point一樣o野,就係(大意):「如果你好似我以下咁講,咁我都會出來贊成你去參加小圈子選舉。不過你唔係喎,你真係當自己有機會贏!」

「段說話係咁講o既,教埋你:

『各位市民,我相信大家已經睇左兩次電視辯論,好清楚我同曾蔭權o既政綱,對我地有進一步的認認,你們當中,有些人認為我適合o的,又有人認為曾先生比我更加適合,但無辦法,你地都無辦法去投出你地心目中的特首,因為只有那八百個特權階級,先有權投票。對唔住,我係絕對不能當選既,你地係無權揀o既,無論我表演幾優越,都係絕對不能當選o既!

我之所以參加這個選舉,只係想將,這個小圈子的荒謬性,再一次呈現o係大家面前!令到大家,我地一定要一人一票選特首!所以,今日係三月十五日,呢個禮拜日,三月十八日,下晝三點一定要參與o係維園o既遊行!」

重聽處(第一節中段)

自己個政治任務係乜都未搞清楚。真係咪話o的女明星貪慕虛榮,做明星、在鎂光下,原來真係會上癮!


沒有留言: