2007年3月13日星期二

唔好死住

話說好不容易在香港找到一個經方派中醫,星期一早上去看第二趟。

「見點呢?」我話其實感覺不強烈,好就係好左,不過……又唔係好強勁咁。醫師問了一些基本問題,用三根手指,搭上我的左臂脈上,再一次閉上眼睛,按左有兩分鐘吧。

然後在方上開始寫,寫到最後,與上星期的舊方對照,然後,諗諗諗,諗左我諗有十分鐘。十分鐘的沉默。

嘩,真係諗左好耐,好耐。我心諗,係咪我已經陰陽兩虛,大限將至呢。呢排睇得醫案多,話癌症(陰實)、紅瘡狼班(陰陽兩虛)等,都唔只係身病了,心更多少都病了,連身體都不想活了。喂,呢排我想做人喎。

時間好長,我眼睛四圍望,房中乜都無,桌上就只有筆、病歷,牆上只有一張告示,寫住:病人睇病時記得熄電話喎。

然後他在上面多寫了兩行字,說「可以了」,我問都唔敢問,走佬。

兩個月前我其實諗過,如果我有乜衫長褲短,其實此生不算孝順也不算太不孝吧。有近二百萬保額,夠cover層未供完的樓有餘。另外剩的錢,慳慳地,也應該夠兩老過餘生了。

唏,大吉利是。條命咁衰仲有排你捱。

------

同網友拿足資料,周二放假去xx銀行開戶,將一半股票落去,貪佢孖展息率低,今年內按左o的股票借筆錢再投資。粗粗地計個條數,咁玩法o岩我性格。

去中環總行,大堂無乜人理我,個保安,面口黑過我日日朝早食既黑豆。佢手指一指,叫我去reception搞。

reception服侍我既姐姐,有o的緊張。不過斯文得o黎,幾好樣,講得兩句知道我開股票戶口,搵左隔籬位姐姐來serve我。一望,第一個感覺係「港女」,直覺係鍾意名牌,好悉心打扮,有四分似官恩娜。上帝,我知我唔應該咁judge人,係壞習慣,不過好難改,見親女人你都會同你自己o個個比較下,然後慣性咁話:庸脂俗粉!

好executive look兼同樣語氣既官恩娜,寫完form突然話要填問卷,走左出來,企左o係我側邊。「你年薪幾多?」我即時有戒心!

「投資佔你總資產幾多%?」我細細聲話「下?95%啦。」「哦咁即係75%啦!(選擇題最高)」「你可承受幾高風險?即係呢,跌幾%會行止蝕?」我:「無喎,唔止蝕架喎。」係咪無人咁答呢?佢噗嚇一笑,「哦。」我心諗,買#5都止蝕?想出聲,不過見佢笑一笑又幾靚。

見佢猛填form,我就問番佢:喂,你地銀行點收費架?乜鬼存倉費呀咁呢,佢話每半年收$100。「下?咁貴,我用開匯豐好似無收喎。」佢話:「有架,間間都有。」唔係喎,係咪戶口夾埋有幾錢就唔使收架?我唔見有既?「有架,你可能無check月結o者,我都有。」我忍唔住笑:「下?你都有,咁搞笑?你都有用……」官恩娜狡猾的望一望我,嫣然一笑。

走時我諗,靚女們日日o係中環打工可能都好無聊。日日對住班中年西裝男人,一號笑容,唔可以講錯野,樣樣有model answer……臨走時畀埋卡片我,我再問佢,佢仲好好笑容咁話:你有乜打畀我啦。好,等我諗下有乜先。

呢,所以話其實巨蟹座情緒化。死?唔好死住。

2 則留言:

傻四 說...

哇,我都好鍾意同靚女吹水,你就好啦。

tabo 說...

有少少後悔有少少輕佻 :p