2012年9月5日星期三

走前一步,成功在望

陳雲:走前一步,成功在望。然而,這一步好難行出去。因為行出去之後的結果,是成功。罷課也有一點點行動風險吧,然而,法不治眾,只要越來越多人罷課,就沒有校規記過的風險。校規裡的曠課,懲罰也不是很重吧。懲罰是不可怕的,成功才可怕,因為成功之後是責任。至於失敗,散去而已,倒是沒有附帶責任的,只有一點內疚。過後回憶起來,還有一些英雄感,以及差一點就成功的慨嘆。


4 則留言:

Keith 說...

前天我老婆去飛髮,同佢個髮型師吹水,問佢國民教育怕唔怕,因為佢去年生了個小朋友。

個髮型師話唔怕,國民教育係應該嘅。咁我老婆問佢唔通佢覺得李旺陽件事係假嘅?佢話真假都唔關佢事,呢D係大陸嘅事,同香港人無關係。重話梁振英做得越來越好,我老婆O晒嘴。

我就覺得香港人,尤其係無政治感覺,即係大部份個中產,受到港英保護得太好了,以為97後真係冇分別,以為政府真係會保障我地嘅生活方式不變。佢地唔知道以前港英政府可以同共產黨有得商量,忘記了港府後面有英國政府,其實係國與國之間的協商。

呢D心態真係冇得救,民調話30%未有投票意向嘅人就係咁。

tabo 說...

嗯, 遇到這種盲毛
我也完全沒有辦法
這幾天都在跟朋友談起父母的投票意向
原來我是最幸福的

Keith 說...

那天和我家姐食飯,問佢投邊個,佢話未決定,但係都會係陳鑑x同梁x傑是但一個。你話係咪好震驚呢?

我話點解咁極端?佢話成張明單佢只識呢兩位,所以是但一個,但多數會投比陳鑑x。我老婆即刻鬧爆,叫佢投邊個都得,投建制派就唔得。

tabo 說...

你家姐是看知名度來投, 如果有譚詠麟她會投他那一種..........