2006年12月26日星期二

R.I.P.- James Brown

看有線新聞方知道james brown去世了,肺炎喎。上youtube一打james brown,o的網友已經留晒RIP,睇番LIVE 8佢仲扎扎跳,你話做人幾咁化學呢。

今日聖誕呢,出年聖誕唔知記唔記得佢啦。我講緊james brown喎。

曾經睇過有網站話stone roses o係james brown身上偷過師,特別係首fool's gold個rythmn。之後一睇個個話呢條肥佬好堅,諗過買jb o的碟來研究下,又未有的起心肝。

James Brown當年就已經話:"Say it loud - I'm Black and I'm Proud!" Michael Jackson肯聽佢講就唔搞成咁。JB因持械入過獄,不過你睇佢上Live 8,跳住o的老套舞步(有興趣搵佢後生時片斷睇,對摩打腳真係好勁!)、膚色依然濃過朱古力,唱番首本名曲(即係食老本啦),大家依然尊重佢,拍爛手掌。

咁佢表演又依然有睇頭喎。

比我更加唔知JB乜水o既,不妨聽聽佢首Sex Machine,o個手bass/rythmn勁到爆炸喎,disco始祖呀。不過大家熟悉o的,應該I feel good。我唔鬼記得邊個牌子番出來做廣告歌,搞到佢近年又紅番。

的起心肝的起心肝,呢個月預六舊水去買盒《帝女花》boxset得咋,咪再拖咪再拖。

沒有留言: