2008年1月8日星期二

$99睇一世

早兩天在youtube看到以下這段短片,頗為驚喜,作者竟然把Buster Keaton配上Radiohead音樂,效果奇佳。In case你唔知Buster Keaton是誰的話,請看看以下片段──基頓是所謂默片四大天王之一,排名僅在「聖雄」(個人認為)差利之後。

兩人一冷一熱,表演方法迥異。而喜劇其實也不外乎熱(差利)及冷(基頓屬冷,表演時不作任何表情,通常以「受害者」身份表演高難度動作,所以基本上越認真越好笑。)而觀乎周星馳,則集兩者大成,早期極熱,擠眉弄眼、扭盡六壬、八寶盡出為求諸君一笑,而由《國產凌凌漆》一片開始轉冷,但毫不留情手起刀落,就笑到你肚痛。

以下這短片可說集合了keaton的精華特技,要記住,那是1920年代,是有玩命的膽,加上天賦的才華才辦得到的。到80年代,香港一個明星在他的片中偷呀偷,結果現在成了荷李活大明星,80年代我們叫他成龍大哥。



由於冷面做得更少更簡,因此亦有人認為基頓境界更高。這個我不大同意,因為差利能把笑片拍得令人哭,情更深,更動人,史上沒幾人做得到。

昨晚看到有網友說在朗豪坊CD Warehouse買到$99一套Chaplin Collection II,媽的,今天去時竟然還買到(Collection I我大概花了 $400購買?Colllection II amazon.com定價是 US$84.99)。是不是已經沒有人知道誰是Charles Chaplin呢?我記得小時候香港的電視台,深夜都會播放的。

不過那是個重人情的年代。

P.S. Collection II包括有史上最偉大的愛情片《citylights》(都係我認為啦!)、《the kid》(即張國榮未去時翻拍過的那一套,翻拍版我忘了名字)、《the circus》等共7隻碟。說起來,部份我已經買第幾次了?

P.S.2 內地人識貨,基頓的簡體boxset(是默片呀,簡乜鬼體o者)只賣$120。我買o左半年,未睇呢。





這幾張是在ebay見到buster keaton海報,愛死這種風格了。要買,買來布置新居。

6 則留言:

Feybian 說...

wa...大口仔又有好野推介=D

多謝!

tabo 說...

老餅之選
feybian兄年紀細未必o岩吧 :p

匿名 說...

今天去....賣$198 了......
太貴....沒買.....

tabo 說...

$198也不貴呀
美元計要$600呢, 但其實$600也不貴
只是$8x一張

真係可以睇一世的
只是city lights城市之光一套就值$198了, 唔值你返來搵我, 第一次睇完唔喊都可以來搵我 :p

匿名 說...

我年紀同你差不太多.....collection 內一半以上都看過(有vcd)....印象中小時候係英文台晚都有播過一D...
七八十年代有套港剷片抄佢..(唔記得片名....好似徐克主角)

tabo 說...

原來係同道。哈,家下同人講鍾意呢o的,朋友”手音”住咀笑。

你講個套,我都有印像
好似係石天做
片名唔記得

collection 2有套紀錄片
叫the life and art of charles chaplin, 我唔記得有無睇過,一睇停唔到,淨係呢套amazon都賣$44.59,嚇死人