2007年9月2日星期日

十個玩音樂,八個靚女/靚仔

唔信你睇下下面幾位(如果你私藏有佢地素顏相,請唔好畀我睇,謝謝)。

記得玩Band朋友話過:我都唔明o的Hifi友搞乜,使咁多錢左搞右搞,都係為o左「重播」(重播現場演奏效果),我一入Band房就拎起結他就有啦。當我近日再次聽到鋼琴的聲音響起,心裡也大嗌「我明我明」,但聆聽高手演出是另一種享受及學習。這三兩個月用耳機重覆聽Brahms No.1(Gerg Solti)、幾首Beethoven交響曲,我深知自己聽漏了很多細節。這是現場獨有給多聆聽者的無比震撼(所以,還是要付錢去聽現場音樂啊)。

當然這也是Hifi友玩機的原因,他們大部份重視的,都不是音樂。寧願播試音碟,都不願去了解音樂的意思。愛玩硬件到一個程度,是不會去了解人世間軟件的價值。

我想說:一起去聽現場音樂吧。

莫扎特 第五小提琴協奏曲 K.219
李察.史特勞斯 《英雄的一生》

諏訪內晶子
小提琴



節目 西貝遼士 《卡累利亞》:組曲
西貝遼士 小提琴協奏曲
西貝遼士 第六交響曲
西貝遼士 《芬蘭頌》

慧雲.哈娜
小提琴


節目 雷史碧基 管風琴及弦樂組曲
盧狄高 《阿蘭胡埃斯》結他協奏曲
貝多芬 第四交響曲

楊雪霏
結他

我個人的心水都不是以上靚女,而是李傳韻返港(08年6月)及港樂玩Mahler 6號(未聽懂)。4月還有Rach的piano concerto no.3(愈聽愈覺得不比2號遜色多少)。

2 則留言:

變幻原是永恒 說...

好明顯係PS過~~~, 不過有的幻想空間好的

tabo 說...

yes....
幻想下... hoho