2011年9月6日星期二

警察總長自白書

警察總長自白書
2011年9月4日

首先係我個名,其實我幾介意市民叫我做「一哥」嘅。呢個係同事嘅叫法,有啲親切,亦有啲滿州綠營嘅八旗feel,重有啲extra嘅江湖幫會味,但最好是自己人講囉。市民又唔係我伙記,叫乜嘢一哥啫?更何况,外邊快餐店啲一人孤獨火鍋,竟然無尊重到我,叫「一哥火鍋」喎,剩得我一個人獨自食火鍋,無晒伙計傍住,好似被迫提前退休咁,好大鑊㗎嘛,真係唔好意頭。

好心叫我做「警察長」啦

警務處長個名都好客觀平實,主理警察事務,但警務、稅務、水務、民政事務之類,有些平凡,香港海關嘅首長,都叫「關長」啦,好古老嘅,差一個字就係是「關雲長」嘞,同關帝君有緣,所以海關從無出事。可惜呢,警長唔講得,警長只係一般嘅沙展,唯有加一個「總」字,好似民國稱呼,叫「警察總長」,簡稱「警察長」,都好夠威嚴。

個名好緊要,有了個威威嘅名,應該多人尊重,唔使作威作福,你幾時見過海關關長、公立圖書館長出來施威?香港嘅行政長官、簡稱特首,都係改壞個名,叫「行政官長」吖嘛!簡稱「官長」,眾官之長,好似玉皇大帝咁,又或者,衰到極都係海龍王座下嗰位龜丞相吖,你話幾威呢?只不過,北京唔會畀呢啲名香港㗎嘞,渠地個阿頭都係叫做「主席」同「總書記」咋。主席同埋書記,深水埗街坊會都有啦。所以話,九七之後,總督呀、按察司呀、布政司呀、保安司呀,乜嘢都要掃走,連我件威威制服同皇冠都無埋,變作保安阿頭。

叫得我做「一哥」,就要認契弟

正如阿陳雲話齋,正名呀,名實相符,名不正則言不順。啲香港人自己搵自己笨,你哋叫得我做一哥,你哋班記者自己認做我契弟,我咪做啲一哥嘅嘢過你地歎吓囉。遮擋攝影鏡頭,我已經用黑影論來解釋,畀足面你哋班自認契弟嘅報紙佬㗎嘞。

港大單嘢,校園搞保安——或者跟大陸叫「安保」啦,唔係官家地方,又唔係私人地方,認真惡鯁,咁你香港大學要攞威,要做咁唔安全嘅行為,我咪唯有幫你戴安全套囉,全程密封式管理,潑水不入,李克強副總理紋風不動,好啦掛?威你港大攞盡,獎學金呀、線裝書呀、地產富豪呀、前港督呀,真係乜都有,鑊就要我哋孭,無義氣囉。好心你哋當日管束好班學生,或者之前訓誨吓,同學生通吓聲氣,學吓大陸,做吓「思想工作」,你港大食得人茶禮,梗要低聲下氣?學生要示威都等李副總走咗先做,我哋循例作狀阻攔吓、引導吓就得啦,大家好做人,使乜搞到要推入後樓梯,畀港大保安看管咁難睇呢?港大攞盡威,出咗事,扮清高,要我一個人死頂,好橙啊!

港大點解唔請高錕?

自從曾蔭權玩潛水,唐英年玩完戇居之後,北大人發狼戾,要我死撳住,鬼咩,如今香港地,無公屋無居屋無工廠無廉租商場,大學畢業賺六七千、住棺材房,我哋警察就話有份安樂茶飯,小市民有條毛啊?唔出來示威,條氣點順得番?你政府唔搞好民生,靠我維持保安喎,呢啲咪叫做mission impossible囉。有戲你睇噶,Mission Impossible最後嗰場,一定係警察長呀、國防部長呀、CIA阿頭之類,要上國會交代,面對質詢,之後上埋法庭,從此收工囉,坐監囉。啲臥底、便衣、黑衫客,一定無事。我如今先知,做臥底最安全,出面做阿頭,下屬做錯事,就要自己孭;隔籬香港大學做錯事,都係我孭。

講埋麗港城單嘢先。私人地方,有副總理駕到,市民都會識做,話晒香港有一半人食過蛇宴、盆菜,親民建聯㗎嘛?雖然之前只有兩個鐘頭準備,但麗港城保安部都話OK,派多啲便衣囉,本來都可以過到骨,又係啲住客大帝唔畀面。喂,你哋叫得我做一哥,認得自己做契弟,就合作吓啦喂。著乜嘢六四T恤啫?六四你都可以著,但嗰日、嗰個場合,好心你咪令我難做人啦。我唔擋住,日後我點接大陸啲「安保」任務來做?

整件事,話到底,都係香港大學搞出來,無端端,請乜嘢大陸領導人落來主持一百周年呢?請克林頓唔得咩?昂山素姬呀,曼德拉都得,點解要中央領導人呢?高錕都夠照啦,療養院推架輪椅過來就掂,飛機票都唔使,輪椅駕到,全場起立,你話幾感人呢?搞咁多嘢把鬼呀?明知呢排示威,興嗰味直接行動、現場搞嘢,一捉人就甩裙甩褲嗰啲,唔再玩和平抗議。影片上載YouTube流行,記者又唔可以無自己啲獨家片段,李副總要入大學,我都知必定大鑊,已經封山封路,點知一樣出事。你自己請中央領導人落來,自己又唔做好校園調解同保安,出事我負責,你個校長咪好好做?

都係「校長」個名夠威

咪係囉。「校長」吖嘛,有名你叫,簡單有力,威嚴過人,出事就梗係由我呢個「警務處長」來孭啦,鬼叫我有個「務」字?做service,鐵馬擔擔抬抬,庶務組咋。好似禿鷹個名咁,你估好威呀?魚鷹食魚,麻鷹食蛇,貓頭鷹都有新鮮老鼠食,禿鷹食乜呀?食死屍咋,而且重要係啲獅子呀、虎豹呀、豺狼呀食完之後,番個棚骨咋。幫啲達官貴人做埋晒啲dirty jobs,現場做cleaner,之後「唔該」都無句,仲要推我上立法會解釋,前後左右潛晒水,我押尾陣,變咗打頭陣,遲早輪到我做sorry sir,真係擔心到我頭毛又甩多幾條呀。

文 陳 雲

沒有留言: