2007年6月14日星期四

老曹寫林sir

森池兄教大家做「平民資本家」,此話冇花假也。森池兄牙擦之處係自己平民出身。1970年年我老曹有二萬元資本、森池兄亦唔會多我老曹幾多;今天森池兄家財不但夠厚,而且仲好落力做善事,呢次開show係佢貼錢買難受(不但所有收入全部捐畀香港大學,送出新書則由佢自掏腰包)。有人出書教別人點樣賺取一億元,但佢自己係咪已賺到一億元則木宰羊。森池兄十五年前已賺夠一億元,至於過去十五年是否令財富翻兩番則不得而知。教人賺錢,自己未必一定已賺到錢(例如教練可訓練參加奧運運動員,而自己運動方面未必叻)。不過,由已經賺到大錢人教你,係唔係好D呢?我老曹認識唔少朋友都係憑自己努力賺到大錢,但只有森池兄肯將自己所學公諸於世,上述做法令人尊敬(中國人不及外國人地方,就係樣樣都係家傳祕方,唔肯公開)。外國人成功後都寫書,中國人好少有上述習慣,森池兄係少數先行者。我老曹希望更多香港人成功後,將自己成功方法公開,只有咁樣,中國人投資智慧才與日俱增,有一天能挑戰華爾街。

7 則留言:

Wheel 說...

"有人出書教別人點樣賺取一億元,但佢自己係咪已賺到一億元則木宰羊。"

係咪講林少陽?「從$3200到一億」...

(申報:我都算係林少陽fans, 但只有炒股果陣時係老曹fans)

tabo 說...

wheel兄
我都覺得林少陽ok
本書我亦有買

林sir十五年前1億
以每年15%保守計(不加其他收入)
5年係2, 10年係4,
佢1億十五年已變成了八億!

變幻原是永恒 說...

林少陽應該仲未有一億^^, 靠估. 覺得佢同黃國英有的似. 根據我個在華富做的朋友說, 佢偏好資產被低估的股票.

tabo 說...

陳兄,
你不如寫一輯評股評人/財經演員
黃國英, 我老豆話鍾意睇佢
但我覺得佢好在夠坦白
其實係一個賭徒
無乜好學

變幻原是永恒 說...

哈哈, 我之前有諗過架, 不過可能會得罪好多人, 真係算數把啦. 上次寫蔡生都引發不炒爭議

變幻原是永恒 說...

而且在股評中和書中看到的可能很偏面. 寫出來並不正確. 相信佢地真人的實力應該更強. 但無全部寫出來而已.

所以一直都好敬佩林sir, 無私將自己的功夫傳授出來,難得難得丫.

tabo 說...

陳兄,
其實上次談蔡生
我覺得還是善意的
沒有火藥味
不過我沒想到有幾位對他都印象不佳
與我的圈子中人有別

其實本來是談兩人的分析功夫的
但開始有朋友批評他為人, 管理公司, 是否言行俱一
我覺得就離題, 就不談了