2007年6月12日星期二

抄抄抄抄

製作出色,個人覺得不比福佳遜色。




有心人仲為雷生整左個「抄歌全紀錄blog」,不過最新呢首竟然未updated,而且舊歌之中比較多死link。再公道句講,唔係首首似。
如果講似,個人覺得陳奕迅首怕死 嫌疑不可謂不大,講抄實在是雷生代表作(當年醫神轉公司,我都好唔明佢點解要群雷生了),原曲Sing Alone在這裡。可恥嗎?不可恥嗎?

---

其實倫永亮說得對,音樂要有八成似才叫抄襲。法律上,好像是三個bar內有八個音一樣(不確定)。法律就是如此,確確實實,有根有據。

所以法律上話雷生抄襲,不成立。

但咁講,其實即係話咬佢唔入矣。近日tvb的劇本不是被直指狂抄西洋劇嗎?其實也告他不入,有誰會蠢到連續抄人三五段一模一樣了。佢蠢o者,唔係傻嘛。

他抄的主要是編排。稍有常識都知道是擺o係側邊睇住來照執,形式上是一模一樣的。

過去市民沒有辦法,看到抄襲電視劇就說句「免費娛樂,算啦」。但唱片要畀錢又如何?從前仲叫做畀錢買個版權返來做改編歌,如今,想聽,好多人因此download來聽而唔覺得有罪疚感,心諗:「你都唔認真做,呃秤o者!」,又,甚至係唔Q聽你canto pop又如何?

其實同「福佳事件」一樣。係,你馬力講乜我無你辦法,你大陸要唔畀民主我我小蟻民亦無計,但家下我都有個平台,一班人花點腦力時間就執你一劑。

等你以為小市民無你辦法。係,係無辦法,但我地仲死剩把嘴。

2 則留言:

傻四 說...

朋友在newsgroup寫:
"Queen的經典名曲有古巨基翻唱中文版,
正。
下? 雷頒德作曲??
絕!!!!"

tabo 說...

絕,Freddie Mercury泉下有知都會覺得佢盡得皇后樂隊真粹!

純音樂聽,有兩句真係好有queen味。:P